اعتراض,مبین نت,تغییر طرح,اعتراض به مبین نت,طرح شبانه,رایگان,دانلود,استفاده,شرکت,اعتراض,مشترکین,mobinnet,eteraz
background
سلام خدمت هموطنان عزیز به خصوص مشترکین محترم مبین نت
طی ماه های گذشته شاهد تغییراتی در کیفیت، سرعت و ساعات رایگان شبانه در خدمات مبین نت بودیم.تغییراتی که خیلی هم به نفع کاربران و مشترکین نبوده.
وقتی بیشتر توجه می کنیم می بینیم که این تغییرات صرفاً باعث افزایش محدودیت های مشترکین شده و تنها کسی که ممکنه از این اتفاق خوشحال بشه خود شرکت مبین نت هست.
به همین خاطر تصمیم گرفتم این صفحه رو راه اندازی کنم تا دوستان محترم بتونن درخواست و نظرشون رو به گوش مسئولین مبین نت برسونن.
دوستانی لطفا متن زیر رو بخونید و در صورت موافقت اطلاعاتتون رو وارد کنید و دکمه ثبت و ارسال رو بزنید.
تا به این لحظه
  نفر مخالفت خود را با تغییر اعلام کرده و خواستار بهبود وضعیت شده اند.
با سلام و احترام خدمت مدیریت شرکت ارتباطات مبین‌نت
در ابتدا جهت ارائه خدمات سراسری وایمکس در کشور از زحمات شما تشکر می کنیم و می دانیم که تصمیمات شرکت در سطح کلان و برای بهبود وضعیت و خدمات می‌باشد اما همانطور که می‌دانید بالاترین سرمایه هر شرکتی، کاربران و مشتریان و مشترکین آن می باشد.لذا انتظار می رود شرکتی به وسعت شرکت شما احترام و اهمیت بیشتری برای مشترکین قائل شود.
از همین رو درخواست های زیر را که خواسته کاربران است خدمت شما ارائه می کنیم.
در پی تغییرات اخیر خدمات مقداری نارضایتی در میان کاربران به وجود آمده است که شایسته رابطه مابین شرکت و کاربران نیست.موارد زیر پیشنهادات ما برای بهبود این وضعیت می باشد :
1-افزایش سرعت و کیفیت ارتباطات اینترنتی به اندازه ای که شایسته کاربران ایرانی بوده و رضایت آنها را فراهم نماید.
2-افزایش ساعات رایگان شبانه مانند سابق به 6 ساعت یا بیشتر.
3-برداشتن محدودیت حجمی برای ساعات رایگان شبانه.
4-درخواست از ادارات و موسسات دولتی جهت خرید پهنای باند اختصاصی تا با کاربران خانگی دچار برخورد نشوند و کیفیتشان تحت الشعاع قرار نگیرد.
5-مشورت و نظرسنجی برای تغییرات محتمل آینده در نوع خدمات.
6-افزایش تنوع خدمات و طرح های اینترنتی
7-اطلاع رسانی دقیق و مشخص قبل از اجرای تغییرات.به طور مثال اطلاع رسانی از طریق صفحه مشترکین و در بخش اصلی
با تشکر
جمعی از کاربران مبین نت
یا علی